maanantai 15. huhtikuuta 2013

Vihdoin


En oikeestaan oo ehtiny kertoo enempää siit sijotusalue jutusta. Eli mun sijotusalueella on 22 osavaltioo ja tuun olemaan itärannikolla. Mul ei oikeestaan oo kauheesti välii mihi tuun menemään, koska mul ei oo mitään suurta hinkuu lämpimään, en sillä oo mikään kesä-ihminen. Maineen en kyl haluis, koska se on harviten asuttu osavaltio ja siit 90% on metsää. Mun tuuril joudun sinne ja sit ku pääsen perille ni mulle annetaan pyssy käteen ja sanotaan: Varo karhuja." Lisäks olis ihan plussaa jos pääsis rannikol, mut tuun olee varmasti kaikkeen tyytyväinen. 

Mul on ihan järkyttävän sekava olo koko vaihtoon lähdöstä. Oon samaan aikaan iha haljeta innosta ja oon niin kauhuissani koko jutust. Kaikki aina sanoo et siit tulee mahtava kokemus, mut mitäs jos siit ei tuukkaa ja sit on maksettu ihan kauheest ja ihan turhaan. Yritän aika paljon olla miettimättä asiaa, koska muuten vaan stressaannun hirveesti.

Musta tuntuu et oon pari viikko koko ajan vaan tehny jotain ja hirveesti ollu tekemsit eikä oo yhtään ollu aikka levähtää. Koeviikost selvisin ja viiminen jakso alko. Koko ajan pitäis tehdä jotain koulujuttui ja sit viel teen töitä firmalle, jossa isä on töissä. 

Viikonloppu oli äärettömän rankka ku perjantaina lähdin vuotta nuorempien isosten leirille laulamaan bändiin ja olin aivan poikki sunnuntai illal, kun tulin yhentoist aikaan kotiin ja sit aamulla piti lähtee omien riparilaiste konfirmaatioon. Saatiin kaikki isoset meijän nuorisotyöntekijätlä aivan ihanat puiset ristit kiitokseks. 

Tänään pääsin vihdoin rentoutumaan ihan rauhassa. Nauttisin siit et sato vettä, lumi sulaa ja saan vaan olla rauhas kotona. Tein lämmint kaakaoo ja siihen kermavaahtoo pääl ja paahtoleipää omenamarmeladin kanssa omnomnom :3 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti