lauantai 14. joulukuuta 2013

Cookie day!

Ansaittu viikonloppu vihdoin. Tänään meillä oli keksi päivä, koska Kristy sai uuden vatkain härvelin ,joten piti "vähän" testailla sitä. Tehtiin 13 eri keksiä ja yks niistä oli suomalaisii Marianne-keksei. Oli niin taivaallist. Kirjaimellisesti leivottiin ihan koko päivä, mut oli hauskaa. Oli niin ihanaa vaan hengailla yökkäris ja syödä keksei.

Viime viikonlopuna koriseltiin myös kuusi. Meillä on tekojoulukuusi, koska mom on allerginen. Koristelu ajatusmaailma oli hieman erilainen, mihin ite oon tottunu. Suomessa tosiaan meil on sääntö et joko kultasia ja punaisia koristeita tai hopeisia ja punaisia koristeita, mut täällä jo pelkästään valot kuusessa oli värivalot ja kuuseen laitettiin ihan kaikki mhadolliset koristeet, jotka vaan löydettiin. Aika erilainen kuusi siis, mut näyttää se silti ihan kivalta. Myös kaikki muutkin talon koristeet vaihdettiin joulukoristeihin. 

Mun on pitäny tulla krijottelemaan uinnista, mut ku ei mul oo kuvii ja mun piti saada kuvii eilen, kun oli home meet, mut sit Kritsy ei päässykkää kattomaan, joten ei vieläkään kuvia. Alotin tosiaan kaks viikkoo sit jv-harkat ja joo on aika pal rankempaa. Nyt meil on joka arkipäivä kahen tunnin harkat jos ei oo kilpailuu. Ja siis hyvänä vertailuna voi sanoo et aikasemmin meijän lämmittely oli 200m mut nyt meil on 1000m. Lihakset on aivan kuolleet koko ajan, mut kyl sitä kehittymistäkin on tapahtunu. Uin eilen kisois mun parhaimman ajan tähän mennes ja ensimmäisen alle 40 sekuntii, joten oon niin ilonen. Oon kans saanu tosi hyvii kaverei joukkueest ja koko joukkue on kuin yks iso perhe. Voin kans rehellisesti sanoo nauttivani uimisesta. Saatiin eilen kans meijän warm up takit ja oon niin innoissani. Ens perjantaina on taas home meet, joten sillon varmaan tulee sit kuvia uinnista.









aah Marianne-keksit

Pumpkin-cookies

Lisää kuvateksti







Siis kyllähän kaikilla pitää olla starbucks muki joulukuuses :D





1 kommentti: