tiistai 28. tammikuuta 2014

Mid-year orientation

Meil oli viikonloppuna yhen yön orientaatio leiri. Täl kertaa oli sekä länsi ja itä Clevelandin vaihtarit, kun viimeks oli vaan lännen. Oli kyl tosi kiva tavata uusii vaihateri ja täl kertaao oli vaihtarei kans afrikast ja lähi-idäst, joten se oli tosi siistii. Sain uusii hyvii kaverei. Eniten vietin aikaa sakasalaisten kaa. Se ei sinänsä oo mikään yllätys, koska puolet leiriläisist oli saksalaisii.

Ekaks meil oli samanlaisii pienryhmä keskustelui, kun vimee leirilläki. Mul oli ihan mahtava ryhmä ja erityisesti se mun ryhmänvetäjä oli ihan paras. Juteltiin vaan kaikkee et millaset odotukset meil oli ku tultiin tänne ja onks ne täyttyny ja kuinka vaiks tuntuu et 5 kuukaut on hirveen vähän, mut meil kuiteskin on viel aikaa tehä paljon kaikkee tääl. On muuten järkyttävä et enää viis kuukaut jäljel. Ihan hirvittää, miten nopeesti tää vuosi on menny.

Meil oli ihan järkyttävä lumimyrsky mut mentiin silti heittelemään frisbeetä ulos parin vaihtarin kaa ja se oli niin kivaa. Pysty ihan rauhas heittäytymään, kun oli niin pehmeetä. Illallisen jälkeen meil oli kaikkee hauskaa yhes ja pelattiin sellast etsintä leikkii, et oltiin neljän hengen tiimeis ja saayiin listat tavaroist, jotka pitää ettii ja meil oli 45 minuuttii aikaa ettii ne. Se oli niin hauskaa, vaiks mun super hyvä tiimi ei voittanukkaa. Sen jälkeen vaan hengattiin kaikki yhes. Juteltiin ja tanssittiin. Voittajat sai ilmapalloi, valotikkui ja sellasii tatuointei, jotka laitetaan vedel. Oli niin hauskaa :D

Sit yhelttoist kaikkien piti vaihtaa yökkärit pääl ja sai alkaa nukkuu, mut sai myös valvoo. Valvoin sit saksalaisten kaa mukavasti puol kuuteen asti. Ei oikee ollu kiva kasilta herätys, mut hyvä juttu lauantai sunnuntai välisen yön valvomises oli, et sunnuntaina nukahdin seiskalta.

Mul tulee kyl niin iso ikävä kaikkai vaihtaerita ja meijän leirejä, koska ne on jotain ihan uskomatonta. Kaikki on niin avoimia ja hyväksyväisii. Kaikki tulee toimeen keskenään ja on niin hauskaa. Mä oon kyl niin varma et jatkan Suomessa afs-vapaehtosena. Vaihtarivuos on kyl ehdottomasti parhaita vuosia tähän mennessä mun elmässä ja oon niin onnellinen täl hetkel. Suosittelen kaikille vaihtariks lähtemist, koska oon kasvanu tääl ihmisenä niin paljon ja on paljon helpompi tutustuu ihmsiin ja oon paljon itsevarmpepi ja rohkeempi.





Saksalaisia

Thai tanssia
Chile, Norja, Argentiina

Me and Melanie

Tää kuva kuvastaa AFSsää niin hyvin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti