lauantai 19. tammikuuta 2013

Pingviinit


Hohhoh mul on ollu niin rankka viikko takana et iha itkettää, ku oon niin poikki. Onneks alko viikonloppu. Höpsöttelin tänää mun siskon kaa, niin ku aika usein, ja tajusin et ihan kauheeta ku en osaa ilmasta itteäni niin hyvin engalnniks. En mä osaa olla yhtään oma itteni jos mun pitää puhuu englantii. No mut pitää olla vaihdos vaan tosi rohkee niin sit kehittyy.

Katoin illalla elokuvaa jos oli paljon pingviinejä. Rakastan pingviinei ku ne on niin äärettömän sulosia töpsötellessään ja kaatuillessaan. Strutsitkin on ihan kivoi mut pingviinit on ihan ykkösii. Kysyin äidilät et onks Korkeasaaressa pingviinei ja se sano ettei siel oo. Olin järkyttyny ku olin jo aatellu et voisin kesäl mennä kattoo niit. Sit mä tajusin Jenkeis voin mennä eläintarhaan kattoo. Sit harmitti ku se isäntäperhe kirje meni jo koska olisin kirjottanu siihe et haluun mennä eläintarhaan. Mut en oo oikeest ikinä varmaan nähny oikeita pingviinei. Aattelin et vois tehä sellast listaa et mitä haluis tehä tai nähä tai kysyy sit ku on siel, koska mul on niin huono muisti et tuskin enää huomenna ees muistan tätä pingviini juttuu : )

Täs postaukses oli niin paljon asiaa et iha ihmettelen järkevyyttäni. Halusin vaan kertoo pingviineistä ja esitellä mun ja mun siskon perhepotrettii : ) Mä näytän ihan terveelt kunnes mun sisko tulee kuvioihin ja juu'u mun kannattais ehkä harkita johonki kuvispainotteiselle linjalle vaihtamist, ku oon niin kovin lahjakas piirtäjä :DDDDD






Viihdytin itseäni yhdeltä yöllä : D

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin just ja vähä ois itestääki siistii päästä vaihtoon! Jään ilol seurailemaan :)
    Käy ihmees kurkkaa munki blogi jos kiinnostaa:
    http://lovehateanddreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista