torstai 31. tammikuuta 2013

Viikonloppu

Oli aivan uskomattoman hieno viikonloppu! Kiitos siitä kuuluu kaikille dance + pray -messussa olleille ja dancemessu-leirillä olleille. Meil oli siel leirillä Audile opettamassa musiikintekemistä ja dj-hommii ja Turku audio valo- ja äänijuttuja opettamassa meille. Lisäks seurakunnan puolest oli ihmisii kertomas meil kirjottamisesta ja tapahtumien tuottamisesta. Meit oli siel leiril vaan 12 mut ei se meitä ollenkaan haitannu, ku saatiin kunnol opatusta ja kaikkee. Koko porukka oli kyl niin kivaa ettei mitään rajaa. Oonkin nyt menossa mukaan Helsinkiin jestämään Dancemessua sinne. Siel messussa oli kyl niin erilaista kun normaalissa messussa ja ihan äärettömän kivaa. En millään malta oottaa et pääsen sinne Helsinkiin : D

Käytiin hakemassa mulle uusi passi, koska AFS haluaa passista kopiot ja mun passi vanhenee ennen mun lähtöö. Ne jotkut siellä jossain on alkanut nyt etsimään mulle perhettä. Ihan kauheen jännittävä ajatus, et joku ihan oikeasti ettii mulle sitä perhettä jonka luokse mä lähen ens syksynä. Hui! Näytän muuten siinä passikuvassa ihan siltä kun olisin jossain aineis.

Loppuun viel vähän kuvii leiriltä:












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti