sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Uusi vuosi ja uudet kujeet!

Nyt on joulu ja uus vuos vietetty. Viimisen lomaviikon vietin mun siskon luona Jyväskylässä ja oli kyllä ihan huippukivaa. Oon vieraillu ahkerasti alennusmyynneissä ja kaikkee kivaa on tarttunu mukaan. Sain joululahjaks sen viiden vuoden päiväkirjan ja oon nyt kirjoitellu sitä jo huimat viisi päivää.

Iiiiks tänä vuonna mä lähen! Olin saanut AFS:lt viestiä, että mun paperit on AMERIKASSA. Sieltä haluttais tietää tarkemmin mun vanhempien työnantajat, hups olin unohtanut ne kirjottaa, tarvitsenko jotain lääkitystä migreenin ja miten se siellä sitten hoidetaan ja sitten mun kouluarvosanoja. Eipä mitään ihmeellistä, mutta tosi huimaa jotenki et ne tiedot on nyt siel sit.

Katteltiin mun siskon ja äidin kaa lähtö- ja tulopäivä ja järkytyin siitä et tullaan takasin vasta heinäkuun alussa. Olin jotenkin ajatellu et tultais Suomeen kesäkuun alussa mutta toisin on. Tosiaan lähtöeriä on kolme ja toivoisin kyllä lähteväni siinä keskimmäisessä.

Mun hiukset on muute haalistunu ihan järkyttävästi. En tahtois palata vaaleeseen, koska tykkään olla punainen.






  


15 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä tullaanko me takasin vasta heinäkuun alussa?! Hahahah apua olin aatellu et ihan varmasti tullaan siinä ku täällä koulut loppuu :D no apua! No hyvä ainakin että valaisit mua ;)

    VastaaPoista
  2. mäki luulin et kesäkuun alussa tullaan takasin :D mut kyl kelpaa olla pidempääki !

    VastaaPoista
  3. läheks teki sit vast elokuu lopus/ syyskuus :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joko elokuun iha alus, elokuus keskivaihees tai syyskuun alus. Se riippuu siit koska me saadaan isäntäperhetiedot

      Poista
  4. Lueskelin tätä sun blogiis ja on taas nii ihanaa löytää muitki joil on samoi fiiliksii. Muutenki tosi kivannäkönen tää! www.outinusa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. lueskelin sun blogii ja tää on ihana! itekki oon lähössä vaihtoon ens syksynä mut STS:n kaut :) tässä myös mun blogi
    christainamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hyvä jos tykkäsit :) Käyn katteleen sun blogia :)

      Poista
  6. Kiva blogi! Tosi kiva löytää muitaki 2013-14 vuoden vaihto-oppilaitten blogeja. :) Mun blogi:
    http://ayeayeamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Heeii täällä kans toinen AFS-vaihtari lähössä jenkkeihin 2013 jee :) tosi kiva blogi sulla ja jään kyllä seurailee!

    maijausa.blogspot.fi

    VastaaPoista