maanantai 24. joulukuuta 2012

Christmas

Oi niin ihanaa ku on joulu ja ollaan perheen kaa. Kyl mul vähä haikee olo oli ennen jouluaattoa, kun miettisin, että ens vuonna en oo täällä viettämässä joulua ja meijän perheessä joulu on tosi ihana perhejuhla. Sain ihan ylisöpöjä joululahjoja. Mun pikkusisko anto mulle lahjaksi ison pehmolelupingviinin, joka me nimettiin Pippiniks. Oon kulkenu koko illan mun Pippinin kaa, ihanat tossukat ja villapaita päällä. 

Sain muuten SLEP-testistä 86/100 pistettä. Oon ylpee ittestäni et selvisin siit noinkin hyvin. 

Lämmintä ja ihanaa joulua vielä kaikille. Syökää paljon laatikoita pus pus <3








1 kommentti:

  1. Mulla oli kans koko jouluaaton ihan tosi haikee olo, kun tajusin etten ole täällä enää ensvuonna viettämässä joulua :(!

    http://anna-americandream.blogspot.fi/

    VastaaPoista