tiistai 18. joulukuuta 2012

Pääsin läpi

Sain tosiaan viestin, jossa kerrottiin, että olen läpäissyt SLEP-testin. Jos kiinnostaa tarkemmin ne tulokset ni pitää tiedustella lisää. Tietty muo kiinnostaa tietää enemmän joten mä laitoin sille naiselle sähköpostia, et mitäs sain niist tehtävist. Kerron sit myöhemin tarkemmin ne tulokset

Viimisiä päivä viedään koulussa ja pian pääsee lomailemaan. Nyt huomaa, että lukio on ollu yllättävän rankaa ja oon todellaki loman tarpeessa. Olin ajatellu et lukio olis paljon vaikeempaa ja anumerot laskis hirveesti, mut ei lukio viel ainakaa oo osoittautunut ylitsepääsemättömän vaikeeks. Oon saanu kurssiarvosanoina ainoastaan kaksi 8 ja yehn 10 ja loput on ollut 9. Onneks ei tarvi ruveta mitään numeroo korottamaan, koska en todelakaan jaksais opiskella joululomal.

Jani halus kertoo, et sillä on tosi vaikeeta kemian suhteen. Tosiaan kirjottelen tätä atk-tunnil, koska ei jaksa tehä niit tehtävii tällee ensimmäisenä aamulla. Lukios on oikeestaa tosi hauksaa. MAtikantunnit on aina niin laadukkati kuten kuvast näkyy :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti