sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Kuulumisii

Ei mitään uutta vaihtarijuttuihin liittyen. Päivät vaan vähenee vähenemistään eikä mitään uutisii oo kuulunu. Enää 45 päivää jäljel ja se on ihan hirveeen vähän! Nyt juhannuksena oli kolmen päivän iikonloppu ja ehtisin vähän pääsemään kesäloma fiiliksiin. Valitettavasti maanantaina paluu arkeen ja viiminen kokonainen työviikko alkaa. Mulla on huimat 7 työpäivää jäljellä.

Tänään paistettiin kesän ensimmäiset letut muurikalla. Oli kyl ihan nam nam hyvää. Mul tulee kyl perhet ihan hirvee ikävä tuol. Erityisesti mun pikkusiskoo, koska meijän päivittäiset sekoilut on jotain niin ainutlaatust.  Oli kyl hauskaa ku molemmil oli kamerat ku syötiin ja kaikenlisäks viel molemmat kuvas niit lettui, ku sekin pitää blogii. Mä säälin niit joil ei oo ollenkaan sisaruksii, koska ne ei voi ymmärtää millast on ku on sellanen yhteys toiseen ihmiseen. Mul on kaikenlisäks kaks aivan ihanaa siskoo, joitten kaa saan jakaa elämäni. Mä kyl oikeesti osaan arvostaa sitä, et mul on ehjä perhe, ihanat siarukset ja rakastavat vanhemmat. Ei kaikil oo asiat todellakaan näin hyvin, kun mulla on.

Oli vähän surullista tajuta juhannusta viettäessä suvun kanssa, et ens vuonna en ookkaa juhannuksena kotona. Siihen lähtöön on hirveen vähän aikaa, mut siihe paluuseen vast pitkä aika onkin. Jouluu ja pääsiäis vietetään jenkeiski todennäkösesti, mut juhannust tai vappuu siel ei vietetä! Mä en saa ens vuonna simaa ja munkkei. Toisaalt tää ei oikeesti oo varmaa mun suurin murhe siel vaihdos :D Tulipaha silti mieleen.






Kiitos Aino <3
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti