lauantai 29. kesäkuuta 2013

Tuskastumista

Nyt mun yks kaverikin on saanu perheen ja mä oon niin tuskissani ku perhettä ei vaan kuulu. Mikä ihme siin on, et muut saa perheensä, mut mä vaano n ilman?! Se mun kaveri sai päättää et meneeks se iksityiskouluun, jota sen perheen lapset käy ja joka maksaa 400€ kuukaudessa vai meneeks se ihan tavalliseen kunnalliseen kouluun. Mä ite menisin kunnalliseen, koska 4000€ pelkäst koulusta vaihdos on mun mielest aivan liikaa. Kutsut mun läksiäisiin on jo tehty, et ne pitää enää lähettää :D

Käytiin perjantaina kattomassa meijän vuokramökkii. Sisälle ei päästy, mut päästiin näkemään millanen piha siin on. Meijän piti kävellä 1,6 km metsässä "polkua". Polku oli siis mönkiällä ajettu reitti kedolla, joka oli täynnä nokkosia ja hyttyiä. Reitti ei ollut kiva, mutta mökin ympäristö aivan ihana. Kyl kelpaa siel viettää kaks viikkoo heinäkuun lopusta. Sinne mökille oli tunnin ajomatka ja mun poikaystävä meinas seota ku mun perheel oli niin kummalliset jutut. Toivon et mun host-perhe olis yhtä kiva ja läeinen ku mun oikee perhe on.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti