torstai 13. maaliskuuta 2014

My new passion

En kyl tiiä kuin uudeksi sitä voi enää kutsua. Mulla oli viime semesterinä tosiaan airbrush 1, joka on siis koulun kurssi, jossa opitaan käyttämään kynäruiskua. Kynäruiskuilla maalataan siis autoja ja moottoripyöriä jne. Tykkäsiin siit jo sillon ihan hirveesti ja se myös sai mut innostumaan piirtämisestä. En koskaan oo ollu kummonenkaan kuviksessa ja oon lykänny mun lukion kuviksen kurssin ottamista, koska en vaan tykkää. No mun opo tääl lykkäs mut sille kurssille ja oon kyl niin kiitollinen. 

Nyt kakkos semesterinä mul on ylläri Airbrush 2, joka on siis jatko kurssi ja opitaan enemmän kaikkii juttui ja keksitytään vapaalkädel tekemiseen ku ykkös kurssi oli enemmän sabluunojen käyttämistä. Lisäks mul on aailman paras opettaja ja ihan ehdottomasti mun lepmmari ope meijän koulust. 

Airbrush 2 kurssilaisista koottiin tiimi maalaamaan sellast polkuautoon ja sit osallistutaan maalauskilpailuun sen kaa. No opettaja valitsi mut olemaan yks neljästä kynäruisku maalareista siihen tiimiin. Ei ollu mikään yllätys, koska 80% airbrush 2 oppilaista on ihan lusmuja. Meit oli neljä jotka hoiti maalaamisen ja sit yks tyttö toiselt kurssilt teki pääkallo jutun siihen autoon. Meit oli kaks poikaa ja kaks tyttöö. Yli kuukaus työskenneltiin sen parissa ja melkeen kyyneleitä vuodatettiin. Tänään saatiin vihdoin se valmiiks. Ei ollenkaan niin hyvä kun odotettiin, mut tykkään siit silti tosi paljon. Jouduttiin tekee tosi paljon kompromissei, koska aika alko olla tosi lopussa ja lähettiin vähän liian suurilla suunnitelmilla liikkeelle. Loppuen lopuks maalamiseen meni pari päivää. Halusin vaan kertoo, et kuin siistei mahollisuuksii jenkki high school oikeest antaa.

Enkä muuten normaalisti näytä tolta koulussa, mut kun OGT-viikko ni en jaksa laittaa meikkii ja sit opettaja halus kaikille noi paidat ja lippikset kun otettiin ryhmäkuva...







Huomenna en mee kouluun, vaan lähetään Michiganiin mun enon luokse viikonlopuks. Yritän olla aktiivinen mun kameran kaa ja sit postailla siit kun tuun takasin. Ens viikko enää kouluu ja sit viikon spring break ja sen jälkeen kolme päivää kouluu ja sit New York & Washington DC! En malta oottaa. Siit tulee niin upeeta ja hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti