torstai 22. marraskuuta 2012

"Tää ois niinku kissa ja tekis kurnau"


Täältä tullaan muistuttaisin sua
koko elämäsi olet etsinyt vain mua
Tää ois niinkun kissa ja tekis kurnau
se olisi koira ja sanois hauhau

Minulla on katala, vaarallinen olo
kesäkumiaika selvästi on aluillaan
sinun on pakko antautua
minussa on paljon mitä kahdenkesken paljastaa

Peruutin deitti-ilmoitukseni
Saletisti tänään löytyy poikakaveri
Mussa on kaikki, mitä oltavakin on
Oon luotettava, kiva ihana ja viaton

Kamala tahto tanssia
kesäkumiaika selvästi on aluillaan
heti tänne romanssia
minussa on paljon, mitä kahdenkesken paljastaa

En ole onnistunut ennen
Nyt kaiken oikein teen
Varmasti ihan kohdalleen

Täältä tullaan muistuttaisin sua
Koko elämäsi olet etsinyt vain mua
Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan
Asettukaa riviin, tänään prinssi valitaan
Kaiken saat, mitä olet etsinyt
Oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt
tässä ollaan, opettele mua
Minä olen täydellinen, ala rakastua

PMMP - Kumivirsi

Maailman paras pakahtumis-biisi <3 Oon niin onnellinen etten kestä. Rakastan mun poikaystävää ja mun kavereita. Pus Pus <3 Huomenna kemian koe ja se menee varmasti hyvin, ku lukemisen sijaan päätin kuunnella Kumivirttä montakymment kertaa, mut mitä turhaan ottaa ressii jostain kemiast : )
Juu ei mul mitään järkevää ollu. Kunhan piti kertoo ilosta. Iloa täytyy jakaa maailmaan tittitidiii :DD

Söpöilykuvii poikaystävän kaa <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti