maanantai 22. heinäkuuta 2013

Isäntäperhe!

Tosiaan tiedot tuli nyt. Mun perhe asuu Bereassa lähellä isoa kaupunkia Clevelandia Ohiossa. Mun perheessä on äiti, 25-vuotias sisko, kissa ja vähä yli puol vuotias koira. Ne asuu semmosel esikaupunkialueel, et siin on paljon taloi siin samas ja kaikki ravintolat, kahvilta, kaupat ja elokuvateatterit on siin semi lähel. Mun koulu on 3 mailin päässä kotoa ja se on vähän pääl 1000 oppilaan koulu. Se perhe vaikuttaa just sopivalt mul ja ne tekee just kotona ruokaa aina, et vaan tosi harvoin käy ulkona syömäs. Lisäks niitten kiinnostuksenkohteet on tosi samanalaisii ku mul ja muutenki ajatusmaailmallisesti vaikuttaa tosi samanlaisilt. Uskon, et tuun tosi hyvin toimeen niitten kaa. Se äiti on tosi uskonnollinen ja yllätykseks kuuluu kans Luterilaiseen kirkkoon ja käykin kirkos joka sunnuntai, mut se ei vaadi muo silitkään käymään siel. Ne on kans suvun kaa paljon tekemisis ja se mun sisko käy joka viikko hoitamas neljä vuotiast serkkuaan. Lähetin niil tänään sähköpostii ja nyt vaan oottelen vastausta. Tää nyt tarkottaa sitä et mä lähen sillon elokuun 8. päivä ensimmäises lähdössä. Oon niin innoissani!

2 kommenttia: