tiistai 16. heinäkuuta 2013

Läksiäiset




Vietettiin kavereiden kaa nyt jo mun läksiäisii, koska mun kaverit lähtee ripareil isosiks ettei välttist nähä enää jos saan perhetiedot ajois. Mentiin yhen mun kaverin mökil yöks ja vietettiin siel laatuaikaa. Käytiin eka kaupas ostaa paljon ruokaa, et selvittiin siel. Meil oli siel grilli, joten syötiin oikeestaan vaan grilliruokaa. 

Uitiin siel tosi paljon, koska meil oli niin kiva keli. Mä oon pitkään jo inhonnu uimist, mut sit kumut melkeen niin ku pakotettiin mukaan ni eihän muomeinannu saada sielt vedest ollenkaan pois. Käytiin saunomas ja sielt uimas ja sit kans soudeltiin ympäriinsä. Siin soutuvenees oli aika reilust ylipainoo ja siks se ui aika syväl, mut hienosti selvittiin hukkumatta.

Suurimmaks osaks uitiin vaan siin mökin lähistöl, mut sit käytiin kans hyppimäs sellasel yleisel laituril, ku se oli vähä korkeempi ni siit oli kiva hyppii. Nää oli mul jsut ivat läksiäiset, oska en oo mikään hirvee bilettäjä ihminen. Tykkään enemmän tällasest rennost puuhailust kavereiden kaa. Mökkeilyn jälkeen viel tultii meijän piahl pelaa mölkkyy ja petankkii. Sain kavereilt kans sellasen yber hienon paidan lahjaks, mut mul ei oo nyt siit kuvaa, joten laitan siit sit myöhemmi lisää. 

Mulle tulee iso iso iso ikävä kaikkii mun murui! Toivon todellaki et vaihdon jälkeenki oon niitten kaveri, koska ne on mul niin rakkai. Toivon, et ehitään viel näkee ennen mun lähtöö, et sit voidaan itkee oikee kunnon lähtöitkut :')

Niin ja mun kameralle kävi pieni tappaturma heti läksiäisten alus, joten en oo ottanu paljookaan kuvii ja suurinosa niist otetuist kuvistkaan ei ollu julkasukelposii, joten täs  on pieni kuvapläjäys mun läksiäisist.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti