perjantai 5. heinäkuuta 2013

Tuberkuliinitesti

Olin tänää tuberkuliinitestissä, jossa siis katotaan onks mul tuberkuloosi. Se oli mun viiminen terveusjuttu vaihtoon liittyen. Multa otettiin ihotesti jos joku neljän sentin pitunen neula lykättiin mun ihoon sillee et se oli sen ihon myöntäsesti ja sit siihe ruiskutettiin jotain ainet. Se nipisti hiukan, mut oli nopeeesti ohi ja jälkeenpäin ei sattunu ollenkaan. Kolme päivää menee sen tuloksen saantiin. Toivottavasti se olis negatiivinen ettei tarttis mennä siihe röntgeniin. Mun pitää täyttää viel rokotustietoi johonki terveyslappuun ja äidin ja isin pitää allerkitjotella lappusii ja sit lähetän ne ja mun englannin kielinen todistus afs:n toimistoon ni on kaikki terveystiedot lähetetty eteenpäin. Pelkään niin paljon, et hukkaan jotain tärkeit paperei tai tietoi, mut onneks viel ei oo tapahtunu mitään.

Oon ollu jotenki hiukan järkyttyny nyt kesäloman alettua. Tajusin sillä nyt ekaa kertaa kuin rutinoitunu oon, ku oon kymmenen vuotta eläny sillee et on ollu kesäloma ja sen jälkeen kouluun ja lomat samoihin aikoihin jne jne. Nyt mä en ees tiiä mihin kouluun meen, mis mä asun ja ketä kuuluu mun perheeseen. Mä oon tosi innoissani lähtemisest mut samaan aikaan oon ihan kauhuissani. Ens viikonloppuna vietetään kaverieden kaa mun läksiäisii ja sit saattaa tulla hiukan haikeeta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti