sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Ensimmäinen erä paperisotaa voitettu


Rakastan tätä biisiä <3 Perjantai aamulla sisko vei AFS:n lomakkeet postiin. Sinne lähti lääkäripaperit, koulupaperit, vanhempien lausunto ja jotain suostumuslomakkeita. Kaikki on nyt tehty ja oon niin tyytyväinen. Mun enkunopettaja kirjotti musta tosi hyvät arvostelut ja laitto mun kaikki enkkuun liittyvät rastit parhaimpiin. Lisäks se kirjotti et oon ahkera tekee töitä, auttavainen ja hymyileväinen jne.Edustava kuva minusta ja afs.n papereista kirjekuoressa : )

Ens viikolla alkaa eka koeviikko! Aika on kulunu ihan kauheen nopeesti. Vähä hirvittää ajatella sitä kuinka nopeesti vuosi vierähtää. Kaikenlaist ehtii tapahtuu ennen mun lähtöö mut uskon, et se lähtö tulee silti yllättävän nopeesti. Hirvittää.

Huomatkaa, et must saa ainoastaan edustavia kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti