maanantai 3. syyskuuta 2012

Just a dream ♥


Rakastan tätä biisii 


Jenkkeihin pääseminen on ollut mulle aikasemmin vaan kaukainen unelma, koska oon aatellu ettei mul ikin vois olla varaa sinne matkustamiseen. Nyt kuitenkin vahvasti näyttää, että se on toteutumassa. Ensimmäisen kerran kun ehdotin vanhemmille vaihtoon lähtemistä niin äiti vain nauro mulle. Totesi ettei ikinä tuu onnistumaan. No ajattelin sitten et pyydän et jos meille tulis vaihtari. Se ois saattanu mennä muuten läpi, mutta ongelmana oli, että vaiks meillä on aika iso talo niin ei olis ollu vaihtarille omaa huonetta. Eihän se oma huone oo pakollinen, mutta olis se silti kiva. No en sitten saanu sitä ajatusta ajettua läpi, joten luovuin jo kokonaan ajatuksesta. 

Yhtenä päivänä koulussa keksin, että voisin luopua kevarihaaveista. Mulle oli vähän niinku luvattu kevari. Mulle ostettiin halpa kiinalainen skootteri et säästettiin siinä, et jäis vähä enemmä kevariin. Menin sit kotiin ja sanoin äidil et haluun vaihtariks ja voin luopua kevarista. Nyt se otti mut jo tosissaan. Ei nauranu eikä torjunu ajatusta. No ei ne meinannu saada vastausta mulle millään, mut sit ku tarpeeks tivasin niin ne sano, et kyl kai sä sit sinne voit hakea. Siitä se sit lähti. Kauheeta ajatella, että vuoden päästä oon jo ehkä Jenkeissä.

Täst vaihtojutusta on huimasti mulle hyötyy. Tietty mun enkku paranee siel paljon, mut seki jo et mul on paaaaaljon motivaatioo opiskella sitä enkkuu nyt. Se on parantunu nyt jo paljon siitä, mitä se oli ysillä. Nautin suorastaan enkun opiskelusta : ) 

Jotkut miettii ettei lähtis vaihtoon, koska sit jää jälkeen kavereista. Mä ajattelen sen enemmänki niin, et saan mahdollisuuden saada miljoona kertaa enemmän kavereita, koska saan nyt ykkösellä, sit siel Jenkeissä ja sit viel ku tuun takasi ni mua vuotta nuorempii, aivan mahtavaa! 

Jotain kuvii saattaa tulla myöhemmin : )


2 kommenttia:

  1. Miks halusit just USAhan? Olisithan sä voinut hakea vaikka Iso-Britanniaan jos just englantia haluat osata :-) Mietitkö yhtään muita vaihtoehtoja? Munkin unelma oli päästä USAan, mutta nyt on alkanut miettiä, jos lähtis jonnekkin ihan muualle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harkitsin kyllä Iso-Britanniaa, mutta mulle sanottiin haastattelussa, että sinne vain harva pääsee. Siellä vaihto-oppilastoiminta on niin paljon uudempaa ja vieraampaa kuin esim. Jenkeissä. Siksi sieltä on vaikeampi löytää isäntäperhettä. Sit muo kiehtost erityisesti Jenkki kulttuuri ja just se et onko se high school sellasta kuin elokuvissa. Niin ja aattelen ite et sinne on helppo mennä, koska siellä ihmiset on avoimempia kun esim. suomessa. Kun olin Iso-Britannian sulkenut pois vaihtoehdoista niin ei mulle jääny iokeen mitään realistisia muita vaihtoehto maita. Päädyin USA.han koska se oli turvallisen oloinen vaihtoehto. Niin ja afs:n kautta ei ees pääse Iso-Britanniaan.

      Poista