sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Intiaania metsästän täältä havumetsästä...


Aattelin vähä kertoilla teille mun kuulumisia. Olin salilla torstaina ja tein siellä ahkerasti kaikkii lihaksii, jote lauantaina en oikeest pystyny kävelee kunnol. No mun piti sit keksii jotain semmost tekemist, mitä pytsyy tekee istualteen.

Sain loistoidean. Päätin ruveta askartelemaan helmillä. Kaivelin hiukan meijä askartelulaatikoita ja löysinki kaikkii ihania puuhelmiä. Niit mä sit väsäilin siin jonkin aikaa. Askarreltiin siskon kaa semmoset hienot naamarit. Mun poikaystävä tuli yötä meil ja oli niin hauskaa kolmistaan. Mun poikaystävä opiskelee Lohjalla jote se on vaan viikonloppusin tääl käymässä. Oli niin kivaa ku sai viettää paljon aikaa sen kaa.

Sit viel vähä vaihtarijuttuihi liittyvää asiaa. En tiiä kerroinko aikasemmin, mutta mun lääkäripapereista puuttuu veriryhmä, koska en muistanu sitä, joten kävin perjantaina tilaamassa labra-ajan, että asia saadaan tutkittua ja lääkäripaperit valmiiksi. Sen jälkeen mun seuraava vaihtarijuttu onkin sitten vast syyskuun lopulla ku täytetään mun opettajan kaa niitä koulutietoja.



Hopeinen ketju on mulla aina kädessä.
Laatan kääntöpuolella on mun konfirmaatiopäivä.

Molemmilla vaaleanpunaiset : )

Mun kisu nukkuu mun viekussa sängyllä ja kehrää hiukan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti