keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Bike ride

Mun ja mun liaisonin suhde ei oo mitenkään virllainen. Jotkut liaisonit on tosi virallisii ja ne pitää juttelu sessioita oman vaihatrin kaa kerrran kuus, mut mä ja mun liaison vaan tehään kaikkee kivaa ja sit samal jutellaan ihan normisti, mitä mul kuuluu. Menin tosiaan mun liaisonin Bonnien ja sen miehen Jon ja kahen random miehen kaa pyöräretkelle tiistaina koulun jälkeen. Oon aina ihan loppu koulun jälkee, joten eka ei huvittanu lähtee, mut söin vähä nutellaa ja päätin kuiteskin lähtee. Onneks menin, koska pyöräiltiin tosi upeessa national parkissa. Se oli Cuyahoga Valley National park ja siel oli ihanii kallioita ja ruska alkaa hiukan jo tulla tänne ni auringon paistees puut oli tosi kauniita.

Pysähdyttiin sellasel pienel vesiputouksel ja otettiin pari kuvaa. Haluun kyl joku päivä kävellä samanreitin, et voi ottaa enemmän kuvii, koska tääl noi puistot on jotain uskomatonta. Pyöräiltiin 17 mailii, joka on 27 km ja se tuntu kyl pitkält matkalt. Välil olin aivan kuollu, koska siin matkal oli tosi tosi isoja ylämäkiä, mut ei kyl kaduta et lähin.

Pyöräretken jälkee mentiin viel syömään illallist ravintolaan ja söin iha törkeen hvyää kasvis wrappiä. Illal tuli uni iha tajuttoman hyvin.  Tääl on nyt käynnis joku Federal Government Shutdown ja mä myönnän häpeäkseni etten viel oo iha tajunnu mikä juttu se on, mut käytännös se tarkotti sitä, et esim. se vesiputouksen lähel vievä polku oli suljettu portil, yleiset vessat oli lukos, mut se on kai oikeesti aika iso juttu.






6 kommenttia:

  1. Joo itsekin olen seuraillut uutisista tilannetta siellä. USA:n liittohallinto on osittain suljettu, koska demokraatit ja republikaanit eivät ole päässeet sopuun vuoden 2014 budjetista. Tästä johtuen hallinnon palveluksessa olevia on joutunut pakkolomalle, ja toimintoja on jouduttu sulkemaan, mm. kansallispuistoja, museoita, nähtävyyksiä jne. Toivottavasti asia ratkeaa pian ja pääsevät sopuun. Ihania pyöräilymaisemia sulla siellä :-) T. Maaki

    VastaaPoista
  2. niinhän meilläkin ruskaa puissa, mutt täällä ei kyl tarkene pyöräillä shortseissa ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Afs:n Nyc ja Washington Dc retki on huhtikuun 4.-7. mut en tiiä viel meenks sinne

      Poista