keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Browns game ja Halloween

Menin Melanien perheen kaa afs-ihmisten järjestämään Browns vs. Ravens games. Eli siis ammattilaistason amerikkalaista jalkapalloa. Meillä oli afs taligate party ennen peliä. Se on siis käytännössä vaan et parkkipaikoil kokoontuu ihmisii ja syödään hyvää ruokaa. Se oli kiva kun sit näki muit vaihtarei ja sai ruokaa. Sit hajaannuttiin ja kaikki meni omii reittei kattoo pelii ja istumapaikat oli ympäri stadionii ni ei siel pelis sit niit muit oikeen nähny. Se oli siis ihan valtava stadioni ja tunnelma oli ihan katossa. Oli ihan hirveeeeen kylmä ja mul oli vaiks kuin pal vaattei, mut ei se haitannu ku mul oli hyvä seura. Melanien host perhe on ihan mahtava ja Melanie on ehdottomasti mun paras kaveri tääl. Browns muten voitti ja se oli ihan ihme, koska ne aina hävii. Siel pelis oli kans high school marching band soittamas half time shown ja meijänkin koulun marching band on menos joku viikonloppu soittamaan sinne, mut en tiiä oonks mä menos, ku en enää oo marching bandis ku virallinen kausi on jo ohi.

Mun ensimmäinen oikee halloween on kans nyt koettu. Ihmiset tosiaan alotti talojen koristelun jo syyskuun lopulla ja muutenki sellast halloween tunnelmaa elelty tän koko lokakuun ajan. Mä myös koversin mun ekan kurpitsan yks päivä, mut mul ei oikeestaan oo kuvii siitä. Oli muuten yllättävän rankkaa. Sillon halloween torstaina, kun mentiin trick or treat-kierroksel sato ihan täysil vettä, mut koska ilmanen karkki ja eka halloween niin metiin silti. Eikä se sade loppuen lopuks haitannu. Menin Melanien ja hänen sisarusten kaa kiertelee ja ihmiset anto läjäpäin karkkii, koska ne aatteli ettei tuu käymään niin pal ihmisii huonon sään vuoks. Melanien perhe oli koristellu niiden talon ihan sairaan hienosti niin et piti kävellä se "kauhutalo" ennen ku sai karkkii. Valitettavasti perjantaina oli koulupäivä, joten ei voitu hengata yhdessä kovinkaan myöhään. Melanien vanhempi pikkuveli on muuten addiktoitunu ruotsiin, joten se haluu jutella mun kaa aina ruotsiks ja kommunikointi ei oo kovinkaan sujuvaa, mut mikäs siinä jos vaiks en ihan kokonaan unohtais ruotsii. 

Liityin meijän koulun uintijoukkueeseen. Kohta kaks viikko uitu ja kolmannen viikon jälkeen siirryn junior varsity joukkueeseen, ku nyt oon viel new swimmer. Käytännössä se tarkottaa kuolemaa, koska treenit tulee olee rankempii ja useemmin. Nyt mulla on treenit vaan joka arkipäivä, mut sit mul tulee olee myös lauantaisin ja ruvetaan tekee myös uinnin lisäks kuivamaa harotusksii eli kaikkii lihaskuntoo, spinningii ja kuntosalii, mut kerron uinnist enemmän sit myöhemmin ku alotan jv:s. Olin mun ekoissa jenkkihäissä ja siitä kerron seuraavas postaukses. Thanksgiving on kans ihan pian!!!!! Ruokaa...


Aidan, Brian, Melanie, Me, Indra, Ava and Roman







Sivukaksarit ja karkit on parhait 


1 kommentti:

  1. 'Nyt mulla on treenit vaan joka arkipäivä'
    et iha vaaan joka arkipäivä...

    VastaaPoista