perjantai 20. syyskuuta 2013

Kouluruoka

Meijän koulussa on ilmanen lämmin kouluruoka afs-oppilaille, joten jos unohdan ottaa eväät tai meil ei oo mitään, mitä ottaa evääks, joudun syömään surullisen kuuluisaa amerikkalaista kouluruokaa. Siel on siis erilaisii vaihtoehtoi jokapäivä. Jokapäivä on kuitenkin chincken sandwich vaihtoehtona ja sen mä otankin useimmiten, koska muu ruokao n niin epämäärästä. Mä oon nyt täl viikol syöny jokapäivä koulun ruokaa, joten saatte hienoi kuvii meijän ruuasta.

Meil on siis neljää eri maitoo: suklaamaito, mansikkamaito, normaali ja rasvaton. Noit rasvattomii on aina vaan muutama ja siks välil joudun tyytyy normaaliin. Oon myös maistanu masikkaa ja suklaata mut ne on kauheita.

Meil oli kerran bataattiranskiksii ja leipätikkuja ja se oli kaikkist kauheint. Ne ranskikset oli kauheen mausteisii ja siis leipätikut oli käytännös raakaaleipää, jonka sisäl oli juustoo. Yhtenä päivänä oli niinku nachoi joiden sisäl oli juusto ja jotain muuta epämääräst. Kyl sen nyt söi mut ei se hyvää ollu.

Ne päivät jollon on anasta on ihan helmee, mut ne päivät on aika harvas. Tänään oli kananugettei, ananst ja sämpylä. Se oli ihan jees. Mut mul on ihan oikeesti ikävä kouluruokaa suomessa! Niin ja pahoittelen kuvien laatuu, mut ne on otettu mun vanhalla kännykällä ja siin on tosi huono kamera.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti