tiistai 7. elokuuta 2012

Jät(s)kii


Jenkeissä odotan, et voi syödä paaaaljon ben & jerry'sii, koska se on niiiin hyvää. Se on kai halvempaa siel ku tääl. Muutenki odotan sitä, ku siel on kaikkii erilaisii kahviloi sun muita. Oon oikee herkkupeppu <3

Oon nyt kesällä raaskinu kolme kertaa ostaa ben & jerry'sii. Kaks kertaa puolen litran purkki ja kerran Helsingissä kioskista pallon. Kolme kolmesta maistamastani mausta on ollu iha huippu hyviä. Enne mun lemppari oli cookie dough ja phis food on kans iha jees, mut nyt ku maiston aivan super hyvää half baked. Se oli viel parempaa. Söin sen mun siskon kaa puokkiin ja huomattiin ku oltiin jo päätetty ettei jakseta enää yhtään, et meil ei ollu jääny sitä jätkii yhtään vaan meil oli vaan iso, siis oikeesti iso, klöntti sitä pelkkää taikinaa. Oli aikas jännää.

Tänää käytiin vierailemas mun vaarin luona, ku se täytti jo 87 vuotta. Sisko vähä kuvas muo enne ku lähettiin.

Ei oikeestaa mitään uuttaa vaihtaririntamalla. Oon vaan nyt lueskellu kaikkien nyt lähtevien blogeja ja oon iha fiiliksis. Haluisin itekki jo lähtee...



Varvas on iha nahssun näkönen :o


Vaatekaappini on siisti !
Tajusin ettei täs postaukses ollu kauheest mitää tärkeet, mut on se välil kiva vaan kirjotella jotain höpinää : D

3 kommenttia:

  1. sait uuden lukijan! :) oot tosi nätti btw :-)


    käy kattoon munki jos tykkäät:)


    http://mandiiislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Miks et päivitä sun blogii? Odottelen tääl iha malttamattomana sun tekstei! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mulla oikee oo mitään kirjoteltavaa, ku vaihtariasiois ei oikee tapahdu täl hetkel mitään eikä oo mun elämässäkää mitää oikee tapahunu :)

      Poista