sunnuntai 5. elokuuta 2012

Muo hirvittää!



Oon lukenu kaikkii vaihtareiden blogeja nyt ja joillain ei oo vielkään perhettä. Mun mielest on ihan kauheeta jos mul vuoden pääst ei oo perhettä tiedossa. Toisaalt ku oon lukenu kahden afs:n kautta lähtevän blogia niin molemmilla on jo perhe. Muutenki tuntuu hassult et vuoden päästä jo se lähtö on niiiiiin lähellä.

Haluisin tietää jo mihin osavaltioon pääsen. Sil ei oo mulle niin kauheesti merkitystä. Etelän osavaltiot ois jännii ja niis vois olla vaiks lämmintä, mut sit taas pohjosessa puhutaan selkeempää englantia. Uskon, et mihi tahansa osavaltioon päädynki ni siit tulee mahtavaa!

Valitsin yks päivä kuvia, joita mun isäntäperhe ehdokkaat sit saa kattella. Oli tosi vaikeeta miettiä onko ne kuvat edustavia jne. Täytyy viel ottaa joku päivä kuva meijän kodista ja sit mun synttäreillä otetaan perhekuva.

Voisin kans esitellä mun super hienon vaihtaripaperi kansion. Oon tosiaan tosi taitava hukkaamaan kaikkii papereita ja tavaroita, joten mul on kansio, jossa säilytän kaikkii vaihtoon liittyviä papereita. Koristelin sen netistä tulostamilla kuvilla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti