torstai 23. elokuuta 2012

Super koululainen


Tosiaan tulin kertomaan, et vaihtaririntamalla ei oikeestaa oo tapahtunu mitään erikoista. 

Eli mul ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa. Oon nyt käyny lukioo hetken ja on tuntunu tosi kivalta. Tykkään täst kurssisysteemist, ku sit ei opiskella kaikkii aineit samaa aikaa. Englannin opiskeluun on ihan erilaine into ja mul on aivan ihana enkun opettaja. Sit ku se on joskus ite ollu vaihdos Jenkeis ni sil on sellane yli-ihana jenkkiaksentti. Se onneks puhuu tosi pal englantii. Mun mielest enkkuu oppii parhaiten ku sitä kuulee, jote se kielikorva kehittyy hyvin siel enkuntunneilla.

Saatiin meijän läppärit tiistaina. On kyllä todella rumat miniläppärit, mut eiköhän tän kaa nyt pysty nää koulujutut hoitamaan. Testailin vähä läppärin webbii samalla, ku siirsin mun kaikki tehdyt tehtävät mun enkunvihosta onenoteen. Saatte nähä mun hienoo kuvasadoo. Täs mun siirtoprojektissa meni oikeest koko päivä, ku sit tosiaan tein koneel kaikkee ylimääräst siin samal. Enkä myöskää osaa viel iha onenotee käyttää ni seki hidasti tekemistä. 

Toi kappale on muute aivan mahtava. Oon hoilaillu sitä ihan täysil tääl kotona : )


Toivottavasti nautitte : DDD

1 kommentti:

  1. Ihana tää tausta!
    Ja kivoi kuvia :---)

    käy kans kurkkaamas mun blogii, lukija lukijasta :)

    VastaaPoista