lauantai 17. elokuuta 2013

Postia Postia Postiaaa

Sain tänään postia mun siskolta ja sen mieheltä ja sit mun perheeltä kotoa. Oli kyl ilonen yllätys. Sielä oli mulle pienet synttärilahjat, kun mun synttärit on maanantaina. Sain mun siskolta maailman suloisimpii tarroi et voin sit liimailla niit mun vihkoihin koulus ni ei ala ahdistaa ja jos kuiteski alkaa ahdistaa ni sain sit dollarikuvioisii nenäliinoi et voin sit kuivata kyyneleet niihi oikeiden sijaan. 

Perheeltä mä sain kolme rannekoruu jotka on tosi kauniit ja ku mun rannekoru meni rikki heti ku tulin tänne, joten nyt on kiva saada jotain taas ranteeseen. Sain myös karkkimaailman akvaariokala-karkkeja. Jeee Kaarinalaisia karkkeja! Ne on oikeesti tosi hyvii. Mun pikkusisko oli kans saanu valita kortin, joten sain kortin, joka laulaa I will survive kun sen avaa. Oisitte nähny mut ku pelästyin sitä korttii. 

Tuli nyt viel mieleen, et eilen illal katoin America's Next Top Modelii ja se oli ihan outo. Siin oli naisii ja MIEHII. Lisäks ne tuomarit anto suullisen arvostelun lisäks numero arvostelun. Sillee et joku tuomari anto vaiks 8 ja toien 9 ja viiminen 10. Se oli kummallsit, mut se oli se ihan oikee huippis, koska Tyra Banks juonsi sitä. Kaikki vaan on niin outoo tääl amerikas. Sain muuten nyt mellophonen lisäks trumpetin. Must tulee oikee pro torvi-ihminen.

Niin ja oon unohatnu esitellä mun ihanan pikku pingviinin. Mom ja Kristy oli ostanu sen, ku mun pikkusisko oli kertonu et tykkään pingviineist. Mul on se iso pallo pingviini kotona ni tää on sen pikkuserkku ja äärettömän söpö.








2 kommenttia: