sunnuntai 11. elokuuta 2013

Sukulaisia kylässä

Tää on vaan tämmönen pieni kertomispostaus. Eli me käytiin eilen kattomas momin, grandpan ja grandman kaa 30- ja 50-luvun autoja kun niit oli tuotu näytille toho läheiseen kellokauppaan ja sit käytiin siel kaupas kans. Siel oli siis aivan valtavii kelloja ja kallein tais maksaa 11000 dollarii. Sit sieltä tultiin meil ja myös momin sisko ja sen mies ja neljä vuotias tytär Madison tuli meil. Sit vaan oltiin ja juteltiin. Madisonist sain heti kaverin, ku annoin sil angry birds karkkei :) Ne ihmiset oli ihan hirveen kivoja ja tosi hauskoi :) Mom ja Kristy kerto kaikki hauskat tarinat, mitä mul on tääl jo ehtiny kkäymään. esim. en osannu syödä hampurilaist ku se oli niin iso, kuinka shokis olin mun jätti sängyst ja ruokakaupast ja kuinka tuijotin suu auki yhtä tarjoilijaa ku se puhu ihan älyttömän nopeesti kertoessaan päivän erikoisii. Myös Kristyn isä kävi moikkaamas samal, ku se haki Kristyn viettää iltaa sen kaa. Mul oli ihan hulvaton ilta ja uskon, et mul on viel hauskempaa sit ku ymmärrän kaiken, mitä puhutaan.

Oon heränny joka aamu virkeenä kello kaheksan, mut se onkin ihan hyvä aika herätä tääl, koska nää herää viimeistää puol yheksän. Tänään oon menos kirkkoon ja sit illal mennään syömään Bonnien luo, joka on siis mun tukihenkilö. Ootan sitä innol, koska Bonnie on tosi kiva ja haluun todellakin tutustuu siihen. Mä en oo ihan varma, mut tänään kans mennään ehkä käymään koulus, koska siel on sen orkesterin vaateiden sovituspäivä ja mä oon liittymäs siihen. Mä en osaa soittaa mitään sellast orkesterisoitinta, mut mä joko soitan symaalei tai siis niit lautasii joit hakataan yhteen tai sit mul annetaan soitin, jota esitän soittavani. Katoi eilen videoo siit orkesteri touhust ja se oli niin hauskan näköst.

Me ollaan suunniteltu et mentäis käymään Niagaran putouksil. Se ois kuulemma vaan viikonlopun pitunen reissu. Ainut et eka meijän pitää varmistaa et mun viisumilla pääsee vielä Kanadalta takasin. Se ei kuulemma oo varmaa, koska kaikki riippuu Suomen ja Kanadan välisistä suhteista. Oon kyl melko varma et se onnistuu, ksoka tiiän et viime vuona afs vaihtarit kävi siellä. Mennään myös käymään ehkä New Yorkissa tai Washington Dc. Mut mä meen nyt syömään maailman parast jugurttii ja kahvikin on tääl ihan tajuttoman hyvää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti