tiistai 6. elokuuta 2013

Toisiks viiminen päivä ja kotivierailu

Meil oli tosiaan tänään käymässä afs:n entinen vaihtari juttelemas meijän kaa. Sil oli sellasii valmiit aiheit esim. koulu, isäntäperhe, pukeutuminen, ilamsto, posti ja pankki, ruoka... Se kerto omist kokemuksist ja samal kyseli mun tuntemuksist ja mitä tiiän jo asioist. En tiiä kuin hyödyllinen tää oli mut ei siit nyt mitään haittaakaan ollut. Lakkasin tänään myös viimisen kerran mun kynnet Suomes ja tein jokseenkin epäonnistuneen leopardi kuvioon, mut ehkä mä kestän.

Oon kameraa, osaa tuliaisist, meikkei ja tyynyy lukuunottamat kaiken pakannu. Ja kyllä otan oman tyynyn mukaan :) Mul vaan sattuu olemaan niin pal tilaa matkalukus ja sit oon jotenki tosi riippuvainen mun tyynyst ja ehkä se helpottaa muo saamaan unta siel ja tottumaan siihe kotiin. Otan myös mun tanssikengät mukaan, koska me aateltiin mun siskon kaa käydä ottamas muutamii kilpatanssi tuntei, ku sattumalt molemmat ollaan exharrastajia.

Perjantai aamulla ku saavun 8:30 niin mun äiti tulee muo hakemaan ja vie kotiin, mut jatkaa siit suoraan töihin ja sit siel kotoo muo on vastassa se mun sisko ja se hiukan esittelee mul sitä kotii ja lähtee sit kans töihin ja sit mä hengailen siel kotona siihe nasti et ne tulee töistä ja syödään yhdessä. Mun mielet se on ihan hyvä et saan sellasen oman rauhan. Saan just käydä suihkus, purkaa matkalukut, tutkii sitä kotii rauhas, nukkuu ja vaan olla. Ne on kans hiukan suunnitellu mul ohjelmaa ekoiks viikoiks mut kuulemma suurimmaks osaks ollaan vaan kotona ja saan totuella siihen kotiin. Se mun sisko on kans ottanu sinne kouluu nyhteyt et jos pääsisin pelaamaan tennistä ja sit kans ollaan aateltu et menisin Drama clubiin Ja Ski clubiin ja jotain musiikki juttuiki tekemään. Oon ihan tajuttoman innoissani täl hetkel. Se mun perhe on ollu kans kauheen kiinnostunu, mist ruuast tykkään ja kyselly et mtiä haluun syödä mut enhän mä oo o ikeen osannu kertoo. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti