lauantai 10. elokuuta 2013

Second day

Tänään oli ostosten teko päivä. Eka käytiin ostmas mulle kännykkä. Tääl ei pystyny ostaa liittymää mun omaan joten piti ostaa uus. Siel oli selalsii kapula puhelimii mut ne oli kalliimpii ku se halvin älypuhelin, joten ostettiin mul sellanen. Se on niin söpö ja viel pinkit kuoret ja kaikkee. Sit käytiin valtavas kosmetiikkakaupas. Sen jälkeen viel suuremmas kaupas jos myytiin keittiö, kylpyhuone ja makuuhuone juttui. Ne hyllyt oli oikeest valtavii. Kuljin siel iha suu apposen auki :) Ostettiin sielt mulle henkareita ja uudet päälliset mun koristetyynyihin ja päiväpeittoon. Voin laittaa niist sit kuvaa myöhemmin.

Ruokakaupas oli kyl ihmettelemist. Siel oli kaikkee niin paljon ja kaikki oli jotenkin kauheen isoo. Oli hiukan ahdistavaa ku ne kyseli koko ajan haluuks tätä haluuks tätä ja sit en mä tienny haluunks mä ku en mä tiiä milt mikäkin maistuu. Mun perhees syödään paljon hedelmii ja kasviksii ja oon tosi onnellinen siit. Jugurtti on kans tääl niin hvyäää etten kestä. Must on hassuu et tääl on juustokakun makust jugurttii, mut on tääl sit iha samanlaisii hedelmä jugurttei ku Suomes. Mä järkytyin kans kassal sitä, et näiden kassat pakkaa ne ostokset! Olin niin järkyttyny ja sit ne kerto et joskus niil oli erilliset pakkaajat niitten kassaihmisten lisäks, mut sit leikattiin budjettii ja nyt ne kassat pakkaa ne ostokset.

.Mä ymmärrän melkeen kaiken mitä mul sanotaan, mut mä osaan vastat vaan yeah yeah yeah. Se on ärsyttävää, mut pikkuhiljaa täs kehittyy. Yks afs nainen halus testata mun ääntämist ku se oli käymäs ja mun piti toistaa joitain sanoi sen peräs esim. theater. Se oli kauheen kiinnostunu siit et miten sanon th. Pärjäsin kuulema ihan hyvin. Välil lausun jotkut sanat ihan väärin, mut yleensä muo silti ymmärretään ja sit vaan korjataan.

Annoin eilen tuliaiset ja ne oli niin innoissaan. Tänään ollaan viel menos jonnekki. En ihan tajunnu minne, mut tiiän et siihen liittys kellot ja vanhat autot. Ja näil on muute mun mielest tosi hienot autot. Tää oli nyt vähän tyhmä postaus, mut niin postaan varmaan pian täst talost ja sit varmaan vähän täst perheest.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti