sunnuntai 25. elokuuta 2013

Red solo cups and new lover


Mut on perehdytetty tän viikonlopun aikana red solo cuppien maailmaan. Ne on siis niitä punasia mukeja, joita on kaikissa elokuvissa. Niistä on siis tehty laulu, joka soi koko ajan mun pääs. Niitä käytetään koko ajan ja kaikkialla. En oo myöskään tienny et niit on kaikkii erilaisii. Niis on erilaisii uurteita ja kohokuvioita.

Olin nyt kans ekaa kertaa Jenkki ostoskeskuksessa. Se oli aika mukava kokemus ja mentiin vaan käymään siel muutamas liikkees. Sit ku ulee kenkku ilma ja sataa niin vietetään kokonainen päivä vaan shoppaillen. Meillä oli kaks kauppaa mis oli tarkotus käydä: Forever21 ja Victoria's secret. F21 oli aika kiva ja semmonen mukavissa hinnoissa. Ostin sielt kaks toppii ja urheilurintsikat, mut löysin kaikkee kivaa, mut ku mun piti ostaa vaan vaattei urheiluun ni jätin uusien vaatteiden ostamisen toiseen päivään.

Victoria's secret oli kyl ihan taivas. Mut ohjattiin sovituskoppiin ja mul oli myyjä joka ensin mittas mut ja sit se toi mulle mun koosii liivei ja sit se tarkisti et ne on oikeen kokoset ja istuu hyvin. Sen jälkeen mut ohjattiin niiden mun valitsemien liviien luo ja valitsin minkä väriset on parhaat. Ihan täydellinen palvelu. MAksoin 49 dollarii eli noin 36€ niist molemmist liiveist, mut se todellakin on sen rahan arvoista, koska mä en oo koskaan pitäny niin tukevia ja mukavia liivejä pääl ja kaikenlisäk ne liiit on tosi kauniita ja tehty uskomattoman pehmeest kankaast. OStin sielt myös kahet shortsit ja lökärit.

Meil oli tänään afs piknik ja se nyt vaan oli sillee et syötiin ja sit vaihtarit kerto ketä kuuluu omaan host perheeseen. Meijän koulun kaikki vaihtarit on nyt saapunu eli meijän koulus on 5 afs vaihtarii ja yks jonkun muun järjestön kautta. Uus kiinalainen tyttö alottaa kans tenniksen. Ne kaks tyttöö saapus nyt lauantaina ja oon niin onnellinen et pääsin lähtee ekas lähdös, koska mä olin ehtiny tutustumaan ihmisiin kun menis kouluun ja koin Titanns' dayn ja oon ehtiny hiukan tottumaan tähän ruokaan ja englantiin.






2 kommenttia:

  1. oijoijoi VS:n liivit on kyl ihan mahtavia ja on kyllä sen arvosiakin! iha mahtava laatu ja ihanat päällä :)

    VastaaPoista